We want, to put it in your mouth!

Grym kväll igår. Finaste vännerna man kan ha och helt enkelt en bra utgång vid rätt tidpunkt. Sjukt bra drag. Och fint avslut. Vet ej om jag vågar se några bilder från gårdagen dock. Just nu har jag pack-ångest och ska snart ner på Ica för att kirra de sista. Helst av allt skulle jag vilja ha resväskan klar på en sekund och så skulle jag vilja pussas. Idag hade varit en perfekt mys dag om man hade någon att mysa med. Men nehepp. Det har man ju inte. Typiskt. Vill nästan ringa hit någon utav mina fina och bara ligga och prata. Pussas ju tyvärr inte med mina tjejkompisar. Borde kanske ta en dusch innan de och tvätta bort sminket sen gårdagen. Kliar lite.
Låten då. De är banne mig min PLIKT att spela upp denna låt för hela världen (eller bara dom som läser här). Nikolina håller i alla fall med mig om att de är en grym låt. Punkt slut.


Och nu vill jag säga de största grattiset som går till Anna, världens finaste Anna! 20 är banne mig stort. Vuxet alltså.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

sjuukt bra låt! lyssnade på den imorse, gryym! iiiih

2011-01-09 @ 17:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0