we want to put it in your mouth

Nej men de här är ju inte ok. jag har inte uppdaterat alldeles för lite men så går de när man inte "gått med i det världsomspännande intranätet" ännu. Lånar Alex just nu. Får bli så alltså. Men jadu vad vet ni och vad vet ni inte? Jag kirrade i alla fall jobb på tisdagen, flyttade på onsdagen och jobbade mitt första pass på torsdagen. Skidåkning och sjukdom har vi också lyckats hinna med. Men lite antibiotika på de så funkar allt. Så nu leker livet igen. Hänger med mina "roomies" för de mesta och jobbar 6 dagar i veckan. Skidåkningen har de blivit sådär med just nu, man blir lite kräsen när man vet att man ska vara här i 4 månader. Dags för snabb dusch sen mat, jobb och efter de swedish night! Kan bli bra...

Kommentarer
Postat av: katten

äntligen uppdatering åsa. blir ju lite orolig. vill veta vad du gör!!!!



....eller ... ?

2011-01-19 @ 17:42:04
URL: http://lovstraand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0