5400

Här ser ni mina snabba skor. Jag sprang 5,40 km på 35 minuter, hade dock en paus efter 21 minuter hos Tobbe och Gustav. Fint. Nu sitter jag och hostar sönder och käkar flingor. Mindre skönt. Alla verkar lagom pigga idag, lite lagom trötta på livet kanske. Jag är trött på jobbet. Lagom trött i alla fall. Bakom mina super snygga och snabba skor ser ni min underbart fina soffa. Väldigt retro. Och i tvn (klumpen) ser ni min super snygga pose. Dags för att duscha och sen springa till jobbet och äta sönder mig. Snälla gäster, kom inte till Dorfstub'n ikväll. För min skull...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Mer mer mer bilder finis!!

2011-01-26 @ 16:13:25
URL: http://ellinor.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0