Vi äter skiten så vant att vi börjat gilla smaken utav skit

Något jag blir grymt frustrerad över och stör mig på alldeles för mycket egentligen är när folk är onåbara. Alltså när man ringer utan att få ett svar. Jag får helt enkelt panik och börjar smsa och ringa uppåt 15 gånger. Och tillslut när folket ringer upp och det visar sig att mobilens batterier endast hade dött eller att dom haft mobilen på ljudlös visar det sig att jag endast skulle fråga något helt värdelöst som "vad gör du då?". Hur patetisk är inte jag. Nu tror säkert många att jag får för mig att personen jag söker har blivit bortrövad eller något i den stilen men nej, inte ens det.. Jag blir mest irriterad över att jag inte får något svar. Sån är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0