Hands up in the air like we don't care

Måste bara säga att de känns ganska mysigt att vara hemma, speciellt med tanke på gårdagen. Nikolina och jag tog hennes mini cooper in till stan igår satte oss på ett fik. Drack lite te och såg Zaid gå förbi, han satte sig ner. Vi gick vidare för att äta och sen åka hem. Sen blev de power walk och in till stan igen för att spela Biljard. Hur random ? och Hur kul?
Sen måste jag berätta att jag redan har gått ner 2 kilo utan att äta extra nyttigt eller extra lite sen jag kom hem. Sverige är allt bra trots allt. Nu ska jag bli av med några kilo dammråttor och smutskläder. Sen blire lång promenad. Och jag är lite sugen på en tripp till Ikea eller bara att alla slutar jobbet snart så att jag har någon att umgås med!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kan umgås med mig ju!!

2010-09-09 @ 22:11:21
URL: http://stuffandnonsense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0