On my way

Förstår fortfarande inte att jag är på väg hem nu. Tre månader har gått både långsamt och snabbt, i början låååååååååååångsamt  sista veckorna snabbt. Vill verkligen tillbaka. Älskar ungarna, dom känns liksom som mina bröder jag aldrig hade. Jag kommer verkligen försöka hålla kontakten med dom. Det roliga är att jag saknar dom mer nu än jag saknar min familj hemma. Inget illa menat. Jag vet ju liksom att jag är påväg hem och just i detta ögonblicket vet jag inte när/om jag kommer få se min "nya" familj igen. Fina människor.
Nåja, killen som sitter bredvid mig här på Jitneyn sitter och as garvar varannan minut. Han kollar på Entourage. Känns som att jag verkligen borde ge den serien ett försök... någongång efter jag har kollar igenom hela How I met your mother. Annars så har jag bestämt mig för vad min blivande make ska hålla på med. Han ska vara Professionell Polo spelare. Nej, inte vatten Polo och inte elefant Polo som dom spelar i Indien. Utan häst Polo. Konstigt nog så är de typ.... sexigt! Är de okej att säga så ? 8 män (allt från 17 och uppåt) som sitter på varsin häst med en klubba i ena handen och piska i andra. Sen jagar alla en liten liten stenhård boll på en jätte stor gräsplan. Men de går så sjukt snabbt och de är faktiskt den andra farligaste sporten som finns. Det är i alla fall vad jag har hört. Det jag skulle komma fram till var i alla fall att : Jag ska gifta mig med en Syd Amerikansk as snygg Polo spelare om något år!
Fan, jag skulle kanske passat på att göra de här borta.. Då hade jag inte behövt åka hem!

Kommentarer
Postat av: Fanny Roethlisberger

Entourage är det bästa ever!! När du sett den måste du se Californication. Eller omvänd ordning, som du själv behagar, men båda måste ses!

Välkommen hem snygging :)

2010-09-06 @ 20:33:53
URL: http://www.fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: Fanny Roethlisberger

Entourage är det bästa ever!! När du sett den måste du se Californication. Eller omvänd ordning, som du själv behagar, men båda måste ses!

Välkommen hem snygging :)

2010-09-06 @ 20:35:39
URL: http://www.fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0