C'est quelqu'un qui m'a dit que tu m'aimais encore

Var tvungen att åka till Gränby Centrum för att vara en sån där dryg kund som springer in i affären en sekund innan dom ska stänga. Men jag hittade det jag sökte, nästan. De är konstigt hur svårt de är att hitta en helt vanlig vit skjorta om man söker efter damstorlekar. Nåväl. Jag hoppade in i bilen och blev farlig på gatorna igen. Har fortfarande lite problem med att komma ihåg att växla. Men gud vad jag har längtat efter att få köra riktig bil igen. Så himla konstigt egentligen att vi fortfarande använder växellåda i Europa. De lär ju vara farligare med tanke på att de är fler moment än "gasa-bromsa-gaaaaaaaaaasa-byta radiokanal-bromsaaa-hoppa ur bilen" ungefär. Men vi européer är väl lite smartare än amerikanarna?
Och apropå Amerikat och New York så kollade jag nyss på första Gossip Girl avsnittet på säsong 4. Jag dog lite. SÅÅÅÅÅÅ bra var det. Vet inte direkt om de va på grund av handlingen eller bara de att jag fick lite glimtar av "the City". Sen är jag ju gal1 kär i Chuck Bass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0