Show me a good time

Jag är sjuk. Skulle gärna hugga av huvudet på mig, andra kroppsdelar också för den delen, och bara känna lättnad just nu. Irriterad och gnällig är precis vad jag blir när jag mår såhär. Egentligen vill jag att någon mystisk person bara skulle komma och kidnappa mig mitt i natten, stänga in mig i en liten grotta och inte släppa ut mig förrän jag är frisk. (Om någon skulle få för sig att göra det i natt så kan jag berätta för dig att jag befinner mig hos mamma). Annars kan jag också berätta att jag har varit hemma i precis en vecka och längtar mer än någonsin bort härifrån. Inte mycket som får mig att vilja stanna kvar, ingenting alls faktiskt. Så nu gäller de bara att skaffa pengar så att jag kan åka så långt härifrån som möjligt igen. Okej, långt bort behöver de inte vara men bort i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0