Lite Lyckligare.

Några utav de underbaraste människorna i världen har jag träffat idag. Så jag har haft en underbar men lång dag. Gårdagen och dagen har varit lite svåra att hålla isär på grund av tidsskillnaden. Och nu skriver jag meningar som låter konstigt. But who cares. Bilder ska laddas in. Snart. Men först måste jag skriva, inte för att dom inte vet om det utan bara för att jag vill att resten av världen ska veta, att jag har så fina människor omkring mig. Världens bästa syster, true story, min fina pappa och mamma, Farmor och alla mina super heta, as snygga, underbara vänner. Världens bästa. Tråkigt nog måste vi leva i världens sämsta by istället för världens bästa stad. Någon dag ska jag visa dom vad NY har att bjuda på. Nu somnar jag snart. Ser fram emot veckan som kommer, kommer bli fint fram tills att jag börjar hata denna lilla by ännu mer.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Steff

Träffa mig din lilla fis ! Saknar dig.

2010-09-07 @ 09:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0