I feel like a zombie gone back to life

Jag äter fruktsallad, fast är mest intresserad av vaniljsåsen om jag ska vara ärlig, såhär klockan halv 5 på natten. Frukost? Inte direkt. Övergår nu till en risifrutti och tranbärs juice. Yes, jag dricker tranbärs juice precis som den är bara för att jag tycker de är gott. (Märker man att jag inte dricker sprit eller?) Skulle bara säga att utgången var lyckad dock inte roligare än jag hade hoppats på. Kan man ens säga så? Vi omformulerar. Utgången var okej. JAg körde party bilen nr.1 in och tröttaste bilen hem med endast Julia i bilen. Jag hoppas att mina fina kom dit dom nu än skulle på ett säkert sätt och hamnade i säng med något roligare än risifrutti. Själv är jag hyfsat nöjd med situationen. I morgon satsar jag på att träna och rösta. Kanske städa detta förbaskade rum också. Eller varför inte gå på bio!? Åh vad jag vill se "I rymden finns inga känslor". Helst utav allt hade jag nog inte befunnit mig i denna lilla skithåla. Och där va risifruttin slut. Dags för How I met your mother! Nattens halleluja moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0