I don't care if you don't care

Jag hittade mammas gamla kamerablixt och provade ut den idag. De där med kameran har jag fortfarande inte lärt mig, jag bara testar mig fram. AMATÖR!! Jag vet. Men det kan ju bli fint någon gång.
Idag har jag varit en bra människa. För det första : Jag har röstat, för det andra Jag har varit en bra vän, för de tredje Jag har tränat. Sen kan vi ju glömma att säga att mitt rum ser ut som skit och att Amanda är påväg. Borde bädda rent och städa innan hon kommer, vilket är om typ 10, så att jag kan vara en trevligare med människa. Får göra det medans hon kollar på Ensam Mamma Söker. Men nu gör jag ett försök till att få någonting gjort innan hon kommer.
BTW. Lyssna på Rihannas nya singel Only girl (in the world)! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0