Don't you know that love kills?

Jag är så kär i serien How I Met Your Mother! Den är bara så..... RÄTT! Jag sitter i alla fall och as garvar, verkligen as garvar, åt dom... Ni vet att man brukar skratta sådär lite tyst för sig själv när man kollar på någon rolig film men nej, jag AS GARVAR! De va ju roligt. Och eftersom denna serie har skapat ett beroende hos mig så ska jag nu sluta bloga och kolla ytterligare ett avsnitt.. Blir nog mer uppåt 10 avsnitt, sen ska jag springa ifrån min kropp. Tänkte satsa på minst 6km. Måste fixa mig en kalender också, börjar bli för mycket att göra och komma ihåg för min lilla (ärt)hjärna. Varför ska jag alltid blogga mitt i natten så att alla meningar blir halv klara och har nada innebörd?

Och just nu hade jag haft en telepati konversation med Emma om jag bara kunde men jag tror att hon fattar i alla fall.. och om hon inte gör säger jag såhär: Emma-bilden-tänk-dubehöverintetänkalångt.. och sen slänger vi in ett litet fint God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0