valdisdesign.com

Någon stans såg jag en "serie" bubbla där de stod någonting om att man vaknar sent och tänker "I kväll ska jag banne mig sova tidigt". Sen kommer eftermiddagen och man börjar vakna till och till kvällen är man tok pigg. Sen somnar man inte förrän efter tolv och tänker precis samma sak när man vaknar igen. Så är jag. Typiskt mig. Ikväll ska jag inte röra datorn när jag kommit hem. Bara göra mig sov färdig och somna. Bra plan.
När vi ändå pratar om att bli bättre på saker och ting så tänkte jag börja med ett projekt. Försöka få igång min lilla designer karriär. Jag har ju en hel del ledig tid som jag skulle kunna utnyttja på ett underbart sätt. Sy, sy, sy. Och om någon är sugen på att beställa så är de bara att höra av sig. klicka in dig på www.valdisdesign.com (hääääääär kan du klicka)

Kommentarer
Postat av: Annisen

Åhhhh påminner om hur DUKTIG du är skrutten!! Jag vill ha ett plagg, av något slag. Måste ju ha åtminstone ETT som är av Valdis Design, det är min skyldighet som kompis ;)

2010-10-26 @ 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0