Past Days

1.Martina åkte till Lund och Tinges. 5 väskor. Men hon klarade det.
2.Adrian Lux alltså. Fint det. Förutom att jag först hade "allergisk" reaktion i ansiktet, åkte hem med en dygnsur väska som numera stinker och ett tjaffs på vägen. Fortfarande oklart i hjärtat. Men hur underbart är de inte att vakna upp så som jag gjorde igår. Huvudet på en fin arm. Näsa, ögon och mun högst tre centimeter ifrån varandra. Och... *trumvirveeeeeeeel* i en SKÖN säng!!!! Hur längesen sov jag inte i en skön säng?! Jo, en månad sen och 10 dagar. Jäkla bortskämda kropp. Måste uppfylla pappas krav innan jag köper en ny säng. Utan grop i mitten. Blir kanske lite enklare att sova då. Mer harmonisk Åsa.
3.Sen borde jag lyssna på dina fulla ord. Både du och jag vet att det är sant och du ser rakt igenom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0