De jag inte ser finns inte.

Svårt att sova, låg nyss i mörkret i över en timme. Hände ju ingenting. Sen blev jag just irriterad, eller nej fel ord mer trött/led. Folk, nej du, borde fatta att de inte funkar såhär. Fast ändå så hittar jag ett litet uns av lycka inom mig också. Nej jag pallar inte ens analysera.
Jag ser i alla fall fram emot fredag, för mycket. Både dagen och kvällen. Förstår inte vad de är som får mig så taggad för 1. jag borde inte slösa några pengar 2.jag kommer antagligen ha klädpanik inför kvällen 3. när jag är taggad några dagar innan så suger det när jag väl är där.
En sak till.. jag funderar på att experimentera lite. Men med tanke på jobbet så kanske de inte funkar, så jag börjar lite lagom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0