Those times in between, when it all comes rushing back, happiness and pain!

Jag ska alltid blogga denna tid på dygnet, midnatt. Fint de. Sen har jag en åsikt jag vill dela med mig om. De är faktiskt ganska vanligt och väldigt irriterande. Själv har jag antagligen gjort det men de är svårt att se. Som alla vet så är de enklare att se andras brister. Jo det jag skulle säga var att jag inte tycker om när folk, dåligt attdra alla över en kam jag vet , gör saker mot andra eller beter sig på ett visst sätt och inte ser de förrän de händer dom personligen. Då är de plötsligt de "värsta som hänt" dem. De är kanske nu jag ska hålla käften.
Just nu är de bara pain.

Kommentarer
Postat av: Ditte

:) håller med dig.. verkligen, speciellt dom sista orden

2010-10-15 @ 08:44:36
URL: http://ditteerikssson.blogg.se/
Postat av: petra

WORD på varenda jävla ord. och du är hur fin som helst. puss

2010-10-16 @ 04:26:22
URL: http://petravp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0