So far away, but still so near The lights go on, the music dies But you don't see me, standing here I just came to say goodbye

Syster fyllde år igår. Så jag åkte snabbt som tusan in till huvudstaden och roffade åt min lite presenter. Hon blev ju faktiskt myndig över hela världen nu och inte bara i långa landet falukorv. Jag tror att besöket inne i storstan, beror på vad man jämför med, gjorde mig lugnare. Höga hus, taxi bilar och mycket människor. Precis som jag vill ha det. Sen blev de snabbt tillbaka till Uppsala. Och nu, dagen efter sitter jag här. Måste sätta mig på den förbannade cykeln som knappt funkar, kedjan hoppar varannan minut,  om 3 minuter för att cykla till jobbet.
Och juste, Jag söker en personlig tränare. Någon som kan döda mig på gymmet. Och sen så ska jag kanske prova på den gamla hederliga handbollen igen. Åh så jag längtar!

Kommentarer
Postat av: fanny roethlisberger

åh handbollen! jag saknar den helt sjukt mycket! börjar vi tillsammans eller? ;)

och du, jag tycker inte du är tjock, eller ens i närheten. så din kommentar ignorerar jag :)

2010-10-12 @ 16:23:08
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com
Postat av: fanny roethlisberger

och GUD vilken fin bild...

2010-10-14 @ 22:48:08
URL: http://fannyroethlisberger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0