Now you're in each other's face

Kaos dag. Kaos hjärna. För lite sömn. I natt gick mobilen varm, jag drömde samtidigt som jag pratade och smsade. Men tur är väl att jag har världens bästa finaste Amanda som förstår allt. Min hjärna och mitt hjärta har nog förändrats en del på senaste tiden, vilket kanske är bra. Men jag har så sjukt svårt att komma på hur jag verkligen känner för saker och ting, vad jag vill här i livet. De får vi reparera någon annan gång för nu ska jag ta en (10) huvudvärkstabletter och hoppas på att min hjärna blir reparerad i alla fall för kvällen. Vill inte tänka frammåt. Inte bakåt heller för den delen.

I can't tell you what it really is
I can only tell you what it feels like
And right now there's a steel knife
In my windpipe
I can't breathe
But I still fight
While I can fight
As long as the wrong feels right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0