Jag går igenom alla åren som har gått

Fredag - Middag med jobbet, hur roligt som helst. Galna människor jag jobbar med, men hur underbara som helst. Höganäs Brasseri åt vi på, dom fick bra betyg av mig. Iskall hemgång men mamma kom och räddade mig.
Lördag - Promenad med finaste A, två hela timmar resulterade i mycket prat och rosiga kinder. Plankning på tåg nummer 2. Märsta, JoseFINe, Knivsta, förseningar, Uppsala, torrt kött, "Yff!!", fnitter, trötthet, McD, hemcruisning och skön sömn. Flergångsgrej? Engångsgrej!
Söndag - Brunch efter lunch, Sängen, Ica, Sängen och mys kväll med damen. Hur underbar söndag som helst! Mer söndagar åt Folket!! Nu blire lite cruising till ghettot (märsta) för vet du vad.. De är dags att Vaska jossan för denna helg. Tusen pussar till henne... och alla andra som vill ha (givmild idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0