"It's so fluffy I'm gonna die!"

Hemma från jobbet. Måste sova, för i morgon kl 8 går jag hemifrån igen för att jobba.
Men först måste jag berätta att jag Martina och mamma va på bio i söndags. Vi såg Descpicable Me/Dumma Mej som jag har velat se för länge nu. Planen var egentligen att se den med Noah, både han och jag ville det. Sista veckorna kollade/citerade vi trailern ca 100 gånger.
"It's so FLUFFY!!!" "Whaaaaaaat?!" och "Theeeee MOOOOOON!"
Tråkigt nog gick den inte ute i Hamptons så det blev aldrig av. Men jag tänkte på lillkillen under hela filmen. Fina lilla Noah. Fast jag är ganska glad över att ha kollat på den med syster och mamma också. Nåja, en utav de sötaste filmerna jag någonsin sett, rekommenderar starkt att se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0