So you made it start, can you make it stop?

Jag och pappa åkte till Nyköping för att träffa Farfar + fru och farbror + kusin. Uppskattar verkligen sånna dagar. Skön bilresa, mysigt folk och positiv energi. På kvällen tog jag, Noa och Nikolina varsin bil ut till Storvreta för att ha de dunder. Ni ser ju bara på bilderna. Nakna småpojkar och grym musik. Blire bättre? Kan hända. Men vi var nöjda. Dagen till ära har jag jobbat med Sofia. Båda höll med om att dagens pass inte var kul. Ungar som kastat ner mat på hela golvet och gästar redan från öppning. I morgon jobbas det på Nova från 8.30 och på tisdag ska jag kunna ringa ett samtal som innebär ett avslutat kapitel. En lättnad. Som jag längtar. Jag vill nämligen ha den där jäkla sängen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0