Aldrig låtsat bara chansat, å sket i skolan för det kvittar

Jag kan officiellt säga att jag fått mitt tredje jobb! Och nu är jag dödstrött. Blev en fika och sen sena bion istället för tidiga med mina damer. Träffade två underbara herrar också, och vi skulle sitta på samma plats. Mycket konstigt. Tills vi insåg att kassörskan hade tryckt ut torsdagens biljetter åt oss.. Så om någon vill se Due Date i salong 5 rad 6 plats 62-64 klockan 21.00 i morgon kan jag bara säga "Go for it!!". Kör en klassisk New York bio kväll. Köp biljett till den tidiga visningen på någon rolig/sorglig/romantisk/whatever/dödsläskig/skittråkig film och se till att köpa popcorn som skulle räcka till hela släkten. Kolla och njut av film nummer 1. Sen är de dags att vara smidig. Spela oberörd och prata gärna högt om hur du ska ta dig hem eller vad du ska göra nu när filmen är slut sen POFF! hoppar du in i salong 5 och väntar på att klockan ska bli 21.00. Super enkelt! Asvärt och ekonomiskt.
Iiiiiiiii alla fall.. Jag har jobbat dubbelpass, ringt läkaren, varit på apotek och besökt jobb nr1. Jobb nr3 blir säkert kul. Lite annorlunda från dom övriga men kul. Men jag ser fram emot min LEDIGA dag i morgon. För mycket. Fast jag vet inte hur ledig jag blir eftersom jag måste sy. !"#%& så känner jag inför det. Nej, inte riktigt. Kommer antagligen bli lite kul men inför skolan känner jag så, som jag för övrigt borde ringa. Klagosamtal till rektor. Känner att de kan bli lite drama där. DRAMA, drama, drama.... Reine Vs. Åsa!!!
Spårar jag nu? Tror nog det.
asavaldis.svammel.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0