While I'm wide awake, she's no trouble sleeping

Jag tror att alla har märkt det men för er som inte befinner er i Sverige eller har förmågan att inte kolla ut genom fönstret så kan jag berätta att, hör och häpna, DET SNÖAR! Eller åtminstone snöade tidigare idag.. Jag var i alla fall ledig idag. Fast nej, dom ringde in mig så de blev jobb vid 16 till halv 1. Bussen kom inte när jag skulle dit, så jag stod där och svor. Inte bara över att bussen dissade mig utan för att jag är så oerhört smart och tänker alltid till innan. Nehe. Inte det heller. Jag valde så klart leggins dagen till ära. Mjuka bomullsleggins. Kollade jag verkligen ut genom fönstret innan jag gick ut? Om jag hade gjort det så hade jag förstått att de blåste storm vindar samtidigt som det var alldeles vitt överallt. När jag väl kom till jobbet, efter 20 minuters stående iskall väntan på bussen, var mina lår...... "lite" röda. Och blöta. Nåväl, hemresan gick bättre. Bussen kom och plockade upp mig utan väntan sen gick jag och njöt hela vägen hem. Små log för mig själv och tänkte på hur mysigt det faktiskt är med snö. Jag skottade till och med utan att klaga. Fantastiskt. I morgon skulle jag också varit ledig men det blir jobb redan kl 9. Men jag klagar inte, är mest nöjd över att få lite mer timmar och dagen blir ju inte sämre när jag vet att jag ska på massage under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0