The whole world is sleeping

Middag med Viktoria, kunde inte bli mysigare. Tacotallrik, prat om allt mellan himmel och jord, king of leon, te och regn. Verkligen underbar tid med inspiration till livet i allmänhet. Sen dog den där inspirationen på tågresan hem. Klev av tåget, ännu mera regn än tidigare, punka på cykeln, motvind, vattenpölar och lera..... säger väl ganska så mycket. När jag kom innanför dörren droppade mitt hår och byxorna var helt plötsligt mörkblåa. Där kom tröttheten tillbaka. Illa har jag mått hela dagen, magiskt illa. (alltså mag ont) Nu behöver jag en god natts sömn för morgondagen kan bli lång!

Kommentarer
Postat av: Viketoria

Jag kan inte låta bli att skratta, förlåt! Så typiskt bara att din hemfärd skulle bli hemsk - bara för att du sa att du älskade vädret, lovar ;)

2010-11-04 @ 15:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0