Looking for a guy to put in work

Panikkänslor som jag försöker hämma med mat. Sög ju. Jag är alltså en sån där käsnlo ätare. Äter när jag är ledsen, äter när jag känner mig tjock, äter för att jag är glad, äter för att jag förtjänar det, äter för att jag inte vill äta mer.. Och nu står de mig upp till huvudet, bokstavligen. Vill få ut så mycket som möjligt. Borde börja dricka istället för att äta. Vatten såklart. Te går också bra, men annars endast vatten. Men panikkänslorna kommer från andra håll också. Mycket som händer. Fast nej, mycket tankar ingenting alls händer i mitt liv just nu. Det står liksom still ?! Hur hemskt låter inte det? För hemskt. Jag har sagt förut men jag måste tjata lite till om det bara för att få in det i hjärnan (och gubben där uppe borde höra min vilja).. FÖRÄNDRING KOM OCH TA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Due Date hoppas jag gör mig gladare. Amanda och Natta också.
och så en puss va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0