Filmstjärne uppvaknande?

Jag vet inte dirket om de känns som en hit att vakna med massa smink kvar från gårdagen.. Det blev i alla fall utgång med alla stökiga människor tror att jag blev tagen på tuttarna tre gånger, dom där stora, av misstag. Av tjejer dessutom. Men sminket återigen. De sitter faktiskt hyfsat bra, kanske inte någonting jag vill spara men att vakna snygg känns ju inte helt fel. Grejen är ju den att de börjar klia. Så snart kommer jag sitta här och klia sönder mitt ansikte. Någon kanske blir glad över det. Annars så är jag lite avundsjuk på en underbart söt Nikolina. Jag borde ringa tösen och fråga hur dagen ser ut för henne. Annars så är livet lagom bra och jag ska ta tag i en hel del saker dagen till ära. Göra pappsen glad och se till att jag förtjänar en ny säng. För denna har ett "hål/grop" i mitten.. så man kan ju faktiskt säga att jag ligger på hålet varje kväll.. Fyndigt. Oskönt är de också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0