A dollar is what i need..

Det är inte mycket som händer dessa dagar. Sova, vakna, jobb, sova, vakna jobb. Men inte idag. Igår efter jobbet blev det en sväng till farmor igen. Hennes man fyllde hela 80 barre. Han är nog världens piggaste 80 åring, det är nog väldigt få som tror på att han är så gammal. Fina gubben. Sen plågade jag Zaid med synen av mig, så där super mega sexig och as fräsch. Fast nej. Och idag tänkte jag sy och träna och vara allmänt duktig, men även där blir svaret (på frågan om jag gjorde de) nej. Det blev en sväng på stan med shopping och date med Nikolina. Har itne shoppat så mycket på länge. Men inget slöseri. Rea på det mesta och investeringar i smink. Och dagen till ära så vare ju löning. Ingenting jag missar.
Då vare dags för jobb igen. Kommer dö på vägen dit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0