So will you ever love me again, only time will tell

Mycket som händer i dessa dagar, mycket man ska hinna med och mycket man inte ska tro på. Stina drar i morgon till ett utav de bättre länderna här på jorden. Jag är så glad för hennes skull och jag kommer sakna henne väldigt mycket, men jag hoppas på att nu kunna ha en anledning till att köpa en flygbiljett till Australien. Det tror jag vi alla hoppas på. Själv så ska jag kämpa rumpan av mig fram tills 21 maj, de är min privata deadline. Så plugga är det som står på schemat i helgen. Och vet ni vad! idag är de precis en månad kvar tills jag åker. Hur skönt ska inte det bli? lite typiskt mig bara att redan sakna alla, inte för att de är en jätte lång tid jag kommer vara borta och jag tvivlar inte på att jag kommer ha tråkigt eller vilja åka hem. Nej nej utan jag är mest orolig för att jag kommer bryta ihop dagarna innan. Känna lite ångest över att jag inte har spenderat mer tid med dom som betyder mest här i mitt liv, typ du mamma! Och martina kommer jag bara träffa i en vecka, men jag ska tvinga, ja TVINGA, henne över atlanten så att jag får träffa henne mer. kps kommer jag sakna också även fast han inte verkar tro på det. Mina fina vänner kommer jag också vilja ha besök av. Stackars familjen, jag kommer vilja att alla ska våldgästa mig. Så känns det nu i alla fall, men jag tror att när jag står där på flygplatsen den 5 september kommer jag känna att jag har varit där i en vecka och inte tre månader. haha hur rolig är inte jag då? tror att jag kommer missa en massa roliga saker här hemma i sveariket istället för att koncentrera mig på hur kul jag kommer ha! Nåja New York och Bridgehamptons blir väl inte helt fel i alla fall, om jag hade hört någon annan som hade denna chans hade jag varit alldeles för svartsjuk. Nu ska jag plugga engelska och sen åka in till skolan som inte börjar förrän 14.30!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig!

2010-05-18 @ 07:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0