What am I doin’? What am I doin’? Oh, yeah, that’s right, I’m doin’ me

Mina ungar väckte mig vid 7 i morse för att åka och surfa. Inte jätte skönt med tanke på att jag stängde av TV:n klockan 3 och hade lite sömnsvårigheter efter det. För mycket tankar i huvudet och jag insåg att jag saknar en viss person mer än jag trott. Han är verkligen den jag skulle behöva här borta, precis som jag behövde honom hela våren. Så nu kallar jag honom för min Kära vän bara för att han hatar det.
Nåja Virginia och jag åkte till Riverhead och shoppade i måndags. Fick med mig en del hem. Men jag vill som vanligt alltid ha mer.. Att vara snål och älska att shoppa på samma gång är ganska svårt faktiskt. Men jag bör ha lite pengar inför helgen, det blir the City från fredag - onsdag. Fortfarande lite svårt att bestämma mig vad jag ska göra, jag menar vi har ju inga begränsningar i denna staden.. Men kanske att jag ska hälsa på Carrie's port, gå på date, bio, fira 4th of July med rea på Macy's , gå på tvinspelning eller varför inte Lady Gaga's konsert och definitivt köra en utgång! Svåra beslut måste fattas. Natta har lovat ut sig själv till mig hela helgen i alla fall, förhoppninsvis hittar jag lite mer kompisar. Nu ska jag tydligen hämta killarna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0