She hides true love.

Beslutsångest över hur jag sa göra i morgon. Dra mig in till NY eller inte? Funderar på att stanna här för att kunna åka till Riverhead, där de finns ett stort outlet, med Virginia. Och hinna med att gå ut och springa och lite sånt. I helgen är jag ledig så då blir det definitivt in till the city. Lite dejter med N och förhoppningsvis någon utgång. Nu sitter jag och stirrar på ett jätte berg av disk som jag ska fixa. Sen måste jag tvätta och städa men endast min skit. Ont i tandkött och i mage men jag mår så fint som jag kan. Jag hade mått finare om plånboken va fet och garderoben ännu fetare. Med tanke på det så insåg jag just att mina pengar befinner sig på lite olika håll. Kanske dags att begära tillbaka dom! För snäll tjej.
Och KPS står fortfarande högst upp på min önskelista.

Kommentarer
Postat av: Annis

Äe jag skyldig dig pengar gullis? Fan noll koll, du får ursäkta Miss America! PUSS!

2010-06-28 @ 17:52:33
URL: http://aemvz.wordpress.com
Postat av: N

Who the fuck is N, im N, och jag är inte i USA vad jag vet, befinner mig mest på Ica..



men hellooo, har fröken Åsa fått lite färg tro? hoho, sweet stumpan!

2010-06-28 @ 23:42:20
Postat av: åsa

hehehehe.. jag önskar att du va N men i detta fall är de Nathalie.. tyvärr.

Ja! jag har ju det, helt otroligt! <3

2010-06-29 @ 18:48:05
Postat av: :(

Kolla på facebook den här tjejen : Anna Stenius..

där har du calles nya KK :) söt va.

2010-06-29 @ 18:51:08
Postat av: åsa

vad kul för honom! är Umeå en fin stad eller ? och om du nu skulle känna honom så vet du antagligen att han heter Kalle inte calle

2010-06-29 @ 23:14:20
Postat av: det vet du

Asså skit i den där äckliga killen speciellt om han håller på med henne................BLÄ!!!!!!!!!!!!!

2010-06-30 @ 14:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0