I wanna be a billionaire

Efter att ha kämpat mig ut i de varma vädret genom tunnelbanan och upp hit till Bryant park håller jag nu på att svettas ihjäl. De är sjukt varmt och jag som äntligen hittat ett bord att sitta vid inser jag att jag måste nog hitta Starbucks. Och ja.. det måste vara Starbucks idag. För dagen till ära har jag tänkt att inte lägga en krona på något förutom resor och i min plånbok ligger det en lapp som säger att jag får något att dricka från Starbucks GRATIS. Som alla vet så är Gratis gott, godare än de mesta. Som ni märker så har jag blivit snål igen efter en vecka där jag har slösat.Punkt.
I måndags var jag också här, i Bryant Park, men för att svänga förbi och kolla på utomhus bion som visades. Bond film. Så jag gick till Time Square och letade rätt på en bio och tog därmed min "gå-själv-på" oskuld. Såg SATC2 igen hehe. Tisdags slösade jag pengar på smink, skor, manikyr och pedikyr, böcker, hade middags date igen. Vi käkade på New York Strip på Appelbees och lyckades hamna i typiskt New York spö regn.
Nu törstar jag ihjäl. Bilder kommer ikväll när jag sitter ute i Hamptons och häckar. NU VÄTSKA TACK!

Kommentarer
Postat av: Lavranslinea

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-01-05 @ 17:09:03
URL: http://lavranslinea.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0