She said: There just must be more to life than this

Hur otippat är det inte att jag har bränt mig? Inte jätte.. och jag måste nu erkänna att Zaid har rätt. Jag är en utav räk-tyen. True story! och nu kämpar jag med iTunes, jag vill köpa lite serier.. vilket inte funkar eftersom jag inte bor här i Amerikat och jag känner inte för att skriva in deras adress. Ladda ner vet jag inte heller om jag vågar, känns lite riskabelt. Vill inte bli utslängd härifrån så om jag bara hade haft internet anslutning ute hos mig hade allt varit perfekt. Börjar i och för sig bli trött så jag kanske bara ska lägga mig och sova. Är det okej att säga att jag gärna skulle vara hemma just nu? Fast jag är inte så säker på att jag vill det. Jag skulle mer vilja vara inne i stan med typ dig. Ja, så vill jag ha det just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0