I never been to Brooklyn and I'd like to see what's good

Körde bil för första gången här i staterna idag, första gången jag körde automat. Fint det. Drog en sväng förbi Starbucks och kände mig lite för glad. Att köra runt i en bil man alltid har drömt om i ett land man alltid velat bo i och ha en fin frappuccino i handen är ju inte helt fel. Vädret har inte varit på topp men varför klaga? Kvällen tillbringades med lillkillen. Det blev frukost till middag, vi sprang runt i huset och sjöng så fint vi bara kunde, poppade popcorn och kollade på Monsters Inc. Nu lyssnar jag på hur zoe som både snarkar och antagligen drömmer något i väntan på mellankillen. Börjar nästan bli lite små skraj så jag tycker att han kan komma hem nu. Inte kul att vara själv i ett hus med panorama fönster och olåsta dörrar. Men dom påstår att de inte finns några tjuvar här. Kör på lite lugnande SATC såhär i väntans tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0