Don't fucking tell me what to do!

Idag skulle jag gärna bara vara hemma och sitta och kolla på Bröllopet med stort B. Gråta lite, känna stor avundsjuka och bara tok stirra. Hade planer på att göra det här borta också sen visar det sig att man inte kan se sändningen på SvtPlay eftersom jag inte befinner mig i landet. Hur töntigt är inte det? och jag är inte i NYC heller. Om jag hade varit det så hade jag haft chans att springa ner till Svenska kyrkan och kolla, men hur mysigt hade det varit att sitta där och grina med människor man aldrig har sett? nej. Det blev inget historiskt ögonblick för min del. Bara avundsjuka, jag vill också vara världens lyckligaste. Kolla bara på bilderna, Viktoria lyser typ. Jag vill också ha en sån lyster. Vill ingen annan det? Jag vill. Idag i alla fall..
SÅ : Är de någon frivillig som vill fria till mig? tips.. gör det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0