Everyone will tell you there’s no place to hide

Ute i hamptons igen. Skönt! hade varit skönare om dom där 38° hade följt efter mig. Nu är de istället 10° mindre. Men nu är de mer träningsvänligt väder och vi får hoppas på att de är mer vänskap mellan denna temperatur och min huvudvärk. Den är inte att leka med. Kan de vara så att jag behöver lite glajjor på näsan? eller är de mina tänder som spökar? Ingen bra timing i alla fall. Idag körde jag till JFK och tillbaka, såg en bil där de stod "Swedish Massage" vilket tydligen är någon grej här borta. Troligtvis lite som att vi har "Thai Massage" överallt i Sverige. Nu är min mage svullen och jag är lika besviken varje gång, alltid en besvikelse!
Från och med i morgon tänker jag inte äta något som är amerikanskt. Överväger faktiskt att endast dricka vatten resten av sommaren! Så illa mår jag nu, men alla vet ju att jag kommer dregla över några muffins redan i morgon bitti. Men ett mål är i alla fall att äta gröt 2 gånger om dagen istället för all denna mat som smakar totalt konstgjord. Men jag får hela tiden cravings. Hur kan jag sitta här och skriva om mina mat vanor? Så mycket mat har jag i mina tankar. Nu vill jag spy. The End.
//Fatty!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åsa jag saknar dig. Vill ha någon att prata med som förstår mig exakt. Vill se lite sex and the city med dig också. Jag kommer i augusti? kärlek

2010-07-10 @ 14:06:10
Postat av: Anonym

Det är nikki-Gullan som skrev det. Mitt namn verkar inte synas?! Love

2010-07-10 @ 14:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0