My feelings for you have always been free

Jag har varit på stranden, vid poolen och i träningskläderna de senaste dagarna. Livet känns lagom skönt, lite avundsjuk på dom som befann sig på Tomorrowland. Verkade vara grymt! Kommer hela tiden på mig själv att jag vill resa. Hallå din dumma du, du befinner dig i Hamptons du borde inte vilja åka någon annan stans för tillfället. Måste lära mig att leva i nuet istället för att hela tiden drömma om bättre saker. Dom kanske inte kommer. Men jo, de måste dom. Läser bloggar, tidningar och lyssnar på grym musik. Måste få shopping inspiration för nu ska jag åka till Riverhead's outlet. Börjar på Saks Fifth Avenue och går sen mot Victoria Secret och Ralph Lauren.
Nu random bilder från senaste tiden. 

Kommentarer
Postat av: e

jag har sagt det förut, men det är värt att nämnas igen. fan vad fin du är & jag saknar dig!!!

2010-07-30 @ 11:32:09
Postat av: Live, Laugh & Love

Harliga bilder!

2010-08-07 @ 18:28:13
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0