There's something underneath my bed.

Då har jag varit på bio för 3 gången här borta. Skulle sett Twilight blev Knight and Day. Helt ok, drömde lite om mig och Tom Cruise och var för de mesta svartsjuk på Cameron Diaz. Sen höll jag på att kissa på mig och bestämde mig för att äntligen gå på toa, då slutade allt. Mitt i kändes det som. Så lite besvikna blev vi. Sen lyckades jag på något sätt köra förbi en lång bilkö så där satt jag i en fet jävla truck med sex skrikandes 16 åringar och yngre. Nu har jag insett jag kanske borde kolla upp min syn, för att köra i mörker är inte min grej längre. Köra överhuvudtaget.. De är så fruktansvärt tråkigt att köra automat så de enda jag gör är att gasa. Hur kul ? Inte kul! Jag börjar nästan fundera på om jag har ADD. Man skulle ju kunna tro de i många avseenden, men de är väl min hypokondri som spökar igen. I övrigt så önskar jag att jag hade alla pengar i världen, finns så mycket fina kläder här. Ett stort problem är dock att alla snygga kläder har en stor prislapp på sig och dom kläderna som passar min plånbok är inte fina. To bad for me. Bla bla bla ingen orkar läsa. Nu kollar Virginia på "Pretty Little Liars" funderar starkt på att börja följa de. Men nu ska jag troligen gå och sova så att jag orkar upp i morgon för att träna, blir nog yoga vid 7 eller en springtur mitt på dagen. Eller både och. Belönar mig själv med lite oreos. Och nu insåg jag att Pretty little liars är lite creepy, lite för creepy. Btw, i helgen funtar jag på att gå till frisören, få en make over och hoppas på att jag inte går därifrån flintis. God Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0