I'm falling deeper and deeper in love with this city

Klockan är 3.05 och jag sitter och planerar morgondagen. Det blir flea markets för hela slanten. Natta kom hit, vi fixa mat, jag åt för mycket som vanligt, lyssna på jazz och till sist kom Tiina förbi. Vi kollade på A Single Man, hur fin som helst, och käkade jordgubbar doppade i choklad. Jag är så kär i denna stad så att de är galet. I morgon blir de inte endast flea markets, de blir ett stopp hos Carrie sen blir kvällen antagligen lugn igen för jag har klippnings tid på måndag morgon. Gårdagen spenderades för övrigt på Upper West Side, Hotel Empire's rooftop och på någon läskig klubb på 8th street. Sen blev de taxi två gator hem. Kollar på lägenheter på internet och borde börja kolla upp ansöknings blanketter och datum. Svammel. God Natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0