The only moment we were alone

Soffan är stor och skön och google är min bästa vän! Har smällt i mig 11:a mini cupcakes från baked by Melissa den 12:e gav jag till en gatumusikant nere vid tunnelbanan. Så generös. Nu stirrar jag på någon film och väntar på home delivery av en hel del saker, bland annat en cheeseburgare, en smoothie av någon smak, skittles, pommes frites och de va nog allt. Men jag var tvungen att prova, så jag väntar i min ensamhet med spänning på denna cheeseburgare!
Dagen till ära har det varit 38°C och jag lyckades få 2 gratis "VIP" biljetter till någon comedy show. Vi får väl se hur mycket vip de är över de hela. Men som sagt, Gratis är Gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0