I am yours now, so now I don't ever have to leave.

Jag älskar att vara hemlighetsfull när de händer saker som jag egentligen vill att alla i hela världen ska veta om. Men jag kan säga en sak. Jag är kär.
Kvällen började med att jag och Natta svettades ihjäl men lyckades ta oss till New Jersey med sallader inhandlade. Träffa massa människor och kände mig som vanligt som en utomjording, för nej i mina ögon passar jag sällan in.
Skapade lite kontakter och folk kollade på usla 4th of july fyrverkerier jag kollade mest på Empire State och NY Skyline. Träffade norskor som tog med oss till ett roof-party med en massa bögar. Vilket var stunning som killen från V magazine sa minst 10 gånger i minuten. För trötta tjejer åkte hem och helt plötsligt befann jag mig i en cab på Times Square med 12st minicupcakes i knät och the XX på högsta volym. Blev bjuden på den godaste Mexikanska maten jag någonsin ätit och nu är jag hemma. Och jag insåg att jag precis har börjat bli som min älskade syster. Så nu skiter jag i allt där hemma och kör på de här. För ikväll blev jag och NYC officiellt ett par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0