Don't go wasting your emotion lay all your love on me

Nu sitter jag har i reykjavik med mammas kompis och kusin och jag ar överlycklig över att jag antligen har hittat en dator. Inte desperat nej nej. Sa inne pa datorn för första gangen i ar! WOW
Naja, vi har atit och fikat 7 ganger per dag nu i tva veckor. Sa jag kanske kommer hem med lite övervikt hehe. Men vi har hunnit aka omkring och halsa pa alla syskon och kusiner och kusinbarn och mammas kusiner och massa andra manniskor som vi ar beslaktade med, manga kindpussar alltsa. Vi raknade min mormors barnbarn och barnbarnsbarn och sammanlagt blev det 44st. Bra jobbat slaktingar. Lite bondlukt drar jag med mig hem ocksa, mina skor har trampat i hastskit, koskit och farskit och kanske lite annat ocksa. Djuren ar ju bade laskiga och hur mysiga som helst, vissa i alla fall. Men haret luktar inte sa illa langre för senast idag badade vi, sa himla skönt att bada har. Utomhusbad förstar ni, mmm , kokhettvatten och kvinnor som inte har problem med att visa hud i omkladningsrummet (obs! detta ar inget jag alskar om man sager sa). Sa nu ar det bara nagra dagar kvar för pa torsdag, pa torsdag, pa torsdag kommer jag hem. Innan det ska jag hinna shoppa massor eller kanske nagot litet. Vi far se. Men jag tycker om detta lilla land trots allt. Jag saknar mina vaninnor lite och min pappa och min syster och vissa som jag inte vill sakna.. Mycke saknad.. naej sa farligt ar det inte. Hoppas bara att atminstonde en liten sjal saknar mig, om man bortser fran pappa som jag vet saknar mig.  Bæ Bæ!

Kommentarer
Postat av: epp

jag toksaknar dig och vi måste ses direkt när du kommer hem. love

2010-01-06 @ 16:15:04
Postat av: martina

Jag skanar dig ocksa! jag ar i vietnam nu och alskar de vi maste aka hit nagon gang!! PUSS

2010-01-06 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0