Cause love isn't here

Min otroliga skolsvacka, som man skulle kunna kalla "hata-skola-syndromet", har resulerat i trötthet. Ja, jag är en männiksa som annars hatar att gå och lägga mig, speciellt på vardagar men denna vecka har jag somnat innan middagen två gånger (!!) och jag har somnat vid 22.00 (!!!!!!!) tre gånger tror jag. Hemskt! Och allt jag kan skylla på är att jag är dålig på att plugga + att lärarna suger. Så om någon frivillig skulle vilja göra lite (hehe) Engelska B, Svenska B, Arbetsmiljö och Säkerhet, Matte C, Engelska C, Religion A + Projektarbetets alla teoretiska delar kommentera gärna! Jag delar nämligen med mig av mina restuppgifter.. eller ge mig bara ett jäkla ultimatum så att jag gör detta. Ett riktigt bra lockbete behövs.


You take the best things from me
Then everything gets empty
That's not a world that I need
And I can't do this by myself
All of these problems, they're all in your head
And I can't be somebody else
You took something perfect
And painted it "red"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0