You and me together stars forever!

Idag är en sån dag som skulle kunna kännas jätte tråkig men nej. När man blir väckt av ett samtal från Amanda som precis landat från Vietnam så blir dagen bara lite lättare. Sen när man är duktig och gör saker som bör göras blir dagen lite lite bättre och tillslut när man går ner i det iskalla vädret till gymmet och möts av att personalen ger en beröm över att ha dragit ner sig dit för tredje dagen i rad. Jo, lite lättare. 45 minuter på crosstrainern och sen fokus på armar. Till sist får jag ett sms som gjorde dagen till kanske veckans bästa dag, i alla fall hittills. "Wiiiieeee" känsla nu alltså. Kan inte ens skriva ordentligt.
Denna vecka satsar jag helhjärtat på en så kallad "perfect week" i alla fall 5 dagars. Ska göra mig en knäcke macka sen springa till jobbet för att kolla på när folket trycker i sig så mycket julmat dom bara kan.

Kommentarer
Postat av: anyy

Wiiiieeeeeeeeee jag håller med! Aspluttig bild förresten! Jag ser nästan äldre ut än vad jag gör nu?? Eller??? I <3 U!

2010-12-02 @ 16:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0