I got beauty, I got class I got style, and I got ass

Jag har sagt det förr och jag säger de igen. Jag är trött på mig själv. Speciellt nu när jag ligger hemma och är sjuk. Egentligen vill jag bara springa en mil. Det hjälper faktiskt, att springa ifrån sig själv. Men Nej. Tack vare en osmart handling i helgen så är jag sjuk. Visst kanske var de ett sätt att ge igen, och visserligen lyckades de men så hemsk är jag väl inte? Nåväl, alltid finns det väl någon som tycker så.
Julen var hur som den mysigaste på länge. Insåg hur mycket min släkt ändå betyder och hur mycket de är värt att vara kompis/vän/kalla de vad du vill med fastrar/farbröder/kusiner/alla andra därtill. Och sen var jag överlycklig över att få ge världens bästa julklapp till min underbara syster (och mig själv). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0