Night time sympathize, I've been working on white lies

Jag fick precis en uppenbarelse. Jag hatar att göra saker halvdant. Alltså när jag syr. Om jag inte får de som jag vill ha de eller kan göra på de sättet som jag tänkt från början blir det pannkaka av allt. Inte gott däremot. Utan bara panik känslor och ångest. Fan. Jag skulle lyssnat på mig själv. Hade blivit så mycket enklare. Så därför funderar jag nu  på att sprätta upp en halv klänning för att göra om och göra rätt. Frågan är bara varför har jag inget foder tyg hemma. Rosa hade varit awesome. Blir kanske de. Detta är ett prakt exempel att jag lyssnar för mycket på andra. Bara för att min lärare tycker att de här sättet är enklare betyder de inte att jag behöver tycka så. Dags att lära sig av ytterligare ett misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0