You say I'm foolish For pushing this aside But burn down our home I won't leave alive

Gårdagen var inte så mycket happy birthday, de va mer en birthday som inte kändes. Happ, de sög ju! En sak som suger lite mer än gårdagen är att jag va medbjuden på the XX konsert ikväll i central park om jag ville. Klart jag ville, men jag jobbar. Mamman sa att hon skulle komma hem klockan 5 nu är klockan 8. Så det blir snabb middag - pasta rouge. Perfekt ungen älskar det! Sen ska jag sova sova sova efter jag har kollat på film eller läst min feta (420 sidor!!!!!!!) glamour tidning!

Kommentarer
Postat av: noa

GUD va fin bild på hunden och lillkillen! dy e åsså fin

2010-08-09 @ 11:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0