Gonna show this town how to kiss these stars

Kom precis fram till Bridge Hamptons, är de okej att erkänna att det är ganska så skönt? Förstår att NY borna älskar det. Inte jätte kul att vara inne i stan i 35 graders hetta om man inte har tillgång till pool. Tråkigt nog så lämnade jag NYC för sista gången denna sommar. Men jag hade en underbar helg i alla fall så missnöjd är jag inte. Bara det att jag har lovat mig själv att någon gång, förhoppningsvis inom en snar framtid (10 år), ska bo här på riktigt. True Story. Medans så gråter jag lite för att jag inte är där, speciellt nu när jag är så nära...

Nu funkar de inte att ladda upp bilder bara för de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0