Lost


Just nu är halva Uppsala, som är i åldrarna 18-23 år, på BJ. Avundsjuk jag blev. Men på fredag drar jag mig in till stan. Känns som att hela denna blogg består av längtan. Hit eller dit. Anyways igår shoppade jag nya spring skor, nya springbyxor för kallt väder (hur sköna som helst), converse till Zaid och till mig. Åkte hem, dog lite, och somnade till 500 days of Summer, hur mysigt som helst. Och idag förstår ni, idag har jag gjort mycket spännande saker som vakna klockan 8 dö lite av bara tanken på att gå upp och jobba ("jobba") till klockan 9 på kvällen, dessutom med huvudvärk och magvärk. Städat rummet. Insett att min väska kommer bli för tung. Har köpt ett par springskor, tre par klackskor, ett par ballerina (heter de verkligen så?), tre par flipflop (tar bara med mig ett par hem), två par converse och jaa sen hade jag med mig ett par klackskor, ett par ballerinaskor som jag ska slänga, ett par converse och ett par springskor. Så i min resväska kommer de vara 10 par skor. Sen har jag ju köpt lite kläder, träningskläder, lite smink och jag ska köpa mer rengörningsprodukter och så vidare. Sög ju att de endast är 23 kg som ska ner i väskan. Får väl göra som i boken Elsas Mode helt enkelt.. ha ungefär 10 tröjor på en och samma gång. Så de blir väl övervikt lite överallt kan man säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0