American Dream

Igår hade jag fullt upp med att städa. När jag vaknade plockade jag undan efter killarnas nattliga mat, sen var de frukost och jag var tvungen att städa upp efter det, sen skulle jag se till att killarnas rum såg okej ut, städa spisen och dammsuga, sen var de dags för lunch vilket också innebar städa.. När jag tillslut var klar så bytte jag plats med mamman som befann sig på barnkalas med lill killen. Och nu ska jag berätta för er att Barnkalas ute i Hamptons betyder inte att 10 ungar kommer över och har lite fiskedamm och käkar tårta. Nej de betyder en heldag med inhyrda djur, badande i både hot tub och pool, tusen glass sorter, bbq buffé, pinata, goodie bags och lekar. Och alla föräldrar är med men dom är långt i från uttråkade. Stor sprit buffé vilket inte innebär ett litet glas rödvin eller en öl. Nej, Tequila Shots är de som gäller. Sen tar man sin Chevrolet och åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0