Nothing is wasted and life is worth living

Jag har nog haft världens mest händelserika morgon. Blev väckt klockan 4 av två glada killar. Dom blev gladare när dom kom hit tror jag, deras NY tripp blev liksom fulländad. Vi hann spela lite basket, vila och prata en del också sådär på morgonkvisten. Lite för spontant, precis så som jag vill ha det. Dom var tvungna att rusa för att hinna med flygplanet till L.A. vilket jag hoppas att dom gjorde, annars så är de väl mig dom skyller på. Sen blev det skypetime. Lite egoboost och shoppingprat från Zaid och vänliga hälsningar från farbror. Och nu, nu har jag ätit frukost och bokstavligt talat hoppat/dansat/sprungit runt i hela lägenheten med världens största leende och skrattat. Ehh.. jag tror att jag är lite glad på något sätt. Sant! Happy, happy, happy... nu hoppas jag att jag fortsätter vara så super glad som jag är idag. Jag är fasiken bäst! Ja, nästan bäst i hela världen!
hihihih jag älskar att vara glad utan att berätta varför! Hemlisar är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0